استخدام جدید اسفند 96 و سال 97 و 98 و 99

در این وبلاگ، آگهی های استخدامی اسفند 96 و سال 97 و 98 و 99 ارائه می گردد. جدیدترین آگهی های استخدامی اسفند 96 و سال 97 و 98 99 از وبلاگها و سایتهای مختلف در اینجا ارائه می کردد. جذب نیرو در اسفند 93 و سال 94، در این وبلاگ معرفی می شوند.

استخدام جدید اسفند 96 و سال 97 و 98 و 99

در این وبلاگ، آگهی های استخدامی اسفند 96 و سال 97 و 98 و 99 ارائه می گردد. جدیدترین آگهی های استخدامی اسفند 96 و سال 97 و 98 99 از وبلاگها و سایتهای مختلف در اینجا ارائه می کردد. جذب نیرو در اسفند 93 و سال 94، در این وبلاگ معرفی می شوند.

استخدام تدریس خصوصی در سال 97 استخدام معلم و دبیر

استخدام تدریس خصوصی در سال 97 استخدام معلم و دبیر - اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام تدریس خصوصی در سال 97 هستید ...

اگر می خواهید در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، رشت، اهواز و یا هر جای دیگر ایران در زمینه تدریس خصوصی در سال 97 فعالیت داشته باشید و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، دروس دانشگاهی، شیمی و سایر دروس پرمتقاضی را انجام دهید ....

اگر کل سایتهای اینترنتی، سایتهای مرتبط با استخدام معلم و مدرس، نیازمندیهای روزنامه، مجلات و ... را برای پیدا کردن آگهی های استخدام تدریس خصوصی در سال 97 جستجو کرده اید و با آموزشگاهها و موسسات مختلف تدریس خصوصی برای جذب شاگرد تماس گرفته اید ولی نتیجه خوبی نگرفته اید ...

در هر صورت، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، دروس ابتدایی، موسیقی، خوشنویسی، دروس دانشگاهی، تدریس دروس کنکور و یا هر زمینه دیگری و کسب درآمد خوب از آن در سال 97 راهکار بهتری را به شما پیشنهاد می دهیم. به صورت زیر عمل کنید:

1-      به بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس www.IranModares.com) که تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد مراجعه کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت بر روی لینک بخش تدریس خصوصی http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php آن کلیک کنید. در بالای صفحه ای که مشاهده می کنید بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید.

2-      بعد از تایید مدیریت سایت تبلیغات تدریس خصوصی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار خواهد گرفت. البته وقتی این بازدیدها تبدیل به تماس می شود که متن آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید. برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید و رزومه کاملی ارائه نمائید تا دانش آموزان و دانشجویان و والدین آنها به شما اعتماد کنند. اگر این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید به نسبت جستجوی آگهی های استخدام تدریس خصوصی و ارتباط با آموزشگاهها و سایتهای واسطه تدریس بازدهی خیلی بیشتری برای شما خواهد داشت. در این روش متقاضیان تدریس به صورت مستقیم شماره تماس خود شما را خواهند دید و با خودتان تماس خواهند گرفت.

3-      در صورت تمایل، برای اینکه تبلیغات شما بازدهی بالایی داشته باشد و بیشتر دیده شود (دقت کنید اینکه بیشتر با شما تماس گرفته شود به این بستگی دارد که متن آگهی خودتان را چقدر خوب نوشته باشید ولی به هر حال آگهی های ویژه تدریس بیشتر دیده خواهد شد) تبلیغ ویژه ثبت کنید. درج اگهی تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است (برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس ویژه کلیک کنید) ولی در عوض بازدید بیشتری هم خواهد گرفت.

4-      اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید سایت www.Tadris-Riazi.com و اگر در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت دارید هم سایت www.IranKonkur.com برای درج تبلیغات تدریس شما بسیار مناسب است. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس و معلم خصوصی در سال 97 را متوقف کنید.

5-      برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

استخدام مدرس تدریس خصوصی ریاضی سال 97
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.